Wij vinden het zeer vervelend als u een klacht heeft over onze dienstverlening of over één van onze producten.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan onze afdeling klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, per post of telefonisch.
Onze afdeling klantenservice zal uw klacht bekijken en deze naar een ieders tevredenheid proberen op te lossen.
Onze contactgegevens:
Handelsonderneming
Wouter
Drost
Jeudestraat 99
4011 GK Zoelen
Tel.: +31(0)344 - 84 67 07
Mob.: +31(0)6 - 22 868 738
info@wouterdrost.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Is de klacht door hun bemiddeling nog steeds niet opgelost? Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).